Overslaan en naar de inhoud gaan Ga naar de voetregel

Spoticar lanceert een nieuwe communicatiecampagne

Tweedehandswagens vol toekomst

Spoticar, de Europese leider in tweedehandswagens met verbrandingsmotor, hybrides en elektrische voertuigen, bevestigt in zijn nieuwe communicatiecampagne zijn rol als belangrijke speler in de energietransitie.

 

 

Wat als de auto van de toekomst al bestaat en voor iedereen toegankelijk is? Dat is de filosofie van Spoticar: de auto van de toekomst waarbij de auto een elektrische tweedehandswagen is, uitvoerig gecontroleerd om lang mee te gaan.

 

Rijden met een auto van gisteren met het oog op morgen.

Spoticar onthult zijn nieuwe signatuur, Tweedehandswagens vol toekomst. De campagne benadrukt, via een video en een reeks billboards, de status van Spoticar als Europees leider op het gebied van tweedehandswagens die de consument een ruim aanbod aan tweedehandswagens biedt.
Wanneer een consument een auto van Spoticar koopt, maakt hij dus een duurzame keuze, met het oog op de planeet. Een Spoticar is een betrouwbare, gecertificeerde en duurzame auto. De aankoop van een wagen van Spoticar is ook de zekerheid van ondersteuning tijdens de hele
levensduur van de auto. Leiderschap op het gebied van geëlektrificeerde tweedehandswagens Aangezien tweedehandswagens steeds meer geëlektrificeerd worden, kan Spoticar via zijn netwerk inspelen op de vraag van klanten naar hybride of elektrische auto's. Een ongeëvenaarde keuze in heel Europa dankzij het feit dat het deel uitmaakt van de Stellantis groep, waarin de merken Peugeot,
Citroën, Opel, Jeep, Fiat en Abarth zijn verenigd, waardoor het een ruime keuze aan elektrische en hybride auto's van verschillende merken kan aanbieden, vergezeld van een hoog niveau van dienstverlening en garanties.


Met deze nieuwe invalshoek wil Spoticar het perspectief van de klanten en de publieke opinie over auto's veranderen: de aankoop van een tweedehandsauto is een rationele keuze waarmee de consument zijn uitgaven kan optimaliseren en tegelijkertijd zijn impact op het milieu kan verminderen, terwijl hij tegelijkertijd profiteert van de geruststellende garanties van Stellantis.

een nieuwe communicatiecampagne
SPOTICAR
Spoticar, de Europese leider in tweedehandswagens met verbrandingsmotor, hybrides en elektrische voertuigen, bevestigt in zijn nieuwe communicatiecampagne zijn rol als belangrijke speler in de energietransitie.
Cookies accepteren